Mikäli lentosi peruuntuu esim. lakon, luonnonmullistuksen tai muun odottamattoman tapahtuman vuoksi:
Lähetä meille sähköpostitse varausnumerosi ja kerro peruuntumisen syy. Luottokorttimaksut hyvitetään samalle luottokortille, jota käytettiin matkan maksamisessa. Jos matkasi on maksettu verkkopankin kautta, tarvitsemme myös tilinumerosi hyvityksen suorittamista varten.
Varausnumeron löydät meiltä tulleesta suomenkielisestä sähköpostista, jonka aiherivillä lukee joko "Kiitos varauksesta" tai "Kuitti". Voit yksinkertaisesti vastata tuohon sähköpostiin.
Teemme 7 vuorokauden kuluessa takaisinmaksuhakemuksen lentoyhtiölle ja hyvitämme lentohinnan ja lentoverot tilillenne 7 vrk kuluessa siitä kun lentoyhtiö on hyvittänyt ne meille.
Takaisinmaksuhakemuksen käsittelyn kestoaikaa lentoyhtiön organisaatiossa emme ikävä kyllä osaa arvioida tässä tilanteessa.
Saat sähköpostiviestin kun hyvitys suoritetaan.
|