Etusivu > Halvat lennot > Kokemuksia

Kokemuksia

Kokemuksia Suomen Matkavaraukset Oy:n palvelusta

Otamme mielellämme vastaan "risuja ja ruusuja," eli kokemuksia palveluumme liittyen. Asiakaskokemushan toimii useimmiten siten, että jos matka on onnistunut ja kaikki on sujunut suunnitelmien mukaan, ei palautetta ole tarvetta antaa. Sen sijaan jos matkajärjestelyt eivät ole sujuneet suunnitelmien mukaisesti, on matkustajalla velvollisuus kertoa siitä matkanjärjestäjälle heti kun epäkohta on tullut matkustajan tietoon.

Olemme keränneet tälle sivulle joitakin otteita saamastamme palautteesta parin viimeisen vuoden ajalta.

"Tilasimme lentomatkat teiltä ensimmäistä kertaa- Teidän varausformaattinne on erittäin selkeä, helppokäyttöinen ja yksinkertainen. Ei tarvitse antaa luottokorttitietoja ja arvuutella debet/kredit kanssa ja kortin numeroilla. Lisäksi palvelun saa suomenkielellä. Tästä lähtien tulemme tilaamaan matkamme teiltä. Kiitos!"

"Hei,ja kiitos nopeasta palautteesta. Tässäpä tilinumero johon hyvityksen voi maksaa FIXXXXXXXXXX. Toki käytämme jatkossakin palvelujanne mielihyvin. Mukavaa kevättä."

"Kiitos nopeasta vastauksesta! Nyt tuli vahvistus perille. Mukavaa alkavaa viikkoa"

"Kiitos teille asian hyvästä ja nopeasta selvittämisestä! Tässä tilinumeroni: XXXXXXXX. Tiedoksi teille vastaisuuden varalle aion kuitenkin kommentoida, että olemme hotellin antamien vastausten kanssa eri mieltä eikä se omien kokemuksiemme perusteella vastaa kolmen tähden luokitusta. Esimerkiksi sisäuima-altaan suihkusta ei todellakaan tullut kuin jääkylmää vettä, suihkuverhoa käytettiin aivan oikein, ja kyllä, halusimme omasta tahdostamme vaihtaa kalliimpaan huoneeseen, koska ensin saamamme huone oli aivan ala-arvoinen emmekä halunneet pilata koko lomaamme sen vuoksi. Hotellin verkkosivujen perusteella Budget-huoneesta sai aivan erilaisen kuvan."

"Lippu tuli sähköpostiini ja tiedot näyttäisi olevan kuten pitääkin, kiitos!"

"Onneksi saitte meille siirron Marietta Palaceen järjestymään nopeasti ja loppuloma meni loistavasti. Marietta Palacen siisteys, toiminta ja henkilökunta olivat ylempää keskitasoa, mitä Bulgarialaiselta hotellilta voi ja pitää odottaa. Palvelu oli ystävällistä ja henkilökunta kielitaitoista sekä avuliasta."

"Kiitos paljon nopeasta vastauksesta. Palaisin mielelläni huomenna perjantaina 26.1. Kiitos paljon!"

"Hei, ja kiitos nopeasta vastauksestanne! Tämä kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta, kun alunperin oli tarkoitus minimoida vaihtoaika, joka sitten piteni aikaistetun lennon vuoksi."

"Hei! Lämmin kiitos neuvoista ja hyvästä palvelusta!"

"Kaunis kiitos asiamme hoitamisesta."

"Moikka, Kiitos tiedosta ja nopeasta vastauksesta. Mukavaa Joulun odotusta."

"Paljon kiitoksia tositteista. Anteeksi että tuotin vähän ylimääräistä työtä teille, mutta olen hyvin kiitollinen."

"IHANA IHMINEN!!!! Kiitos tosi paljon. En ole yleensä meillä se joka näitä tilaa ja nyt tuli kamala moka. Kiitos tosi paljon ja oikein hyvää viikonloppua!"

Vertaa hintoja ja varaa lennot itse

Matkatarjoukset

Parhaat ajankohtaiset matkatarjoukset on koottu näille sivuille.

Etsitkö halpoja matkoja? Löydät meiltä parhaat etelän lomat ja äkkilähdöt. Muista myös että lennon ja hotellin varaaminen erikseen on joskus huomattavan paljon edullisempaa kuin valmiin pakettimatkan ostaminen.